Ghid de reclamații și soluționarea problemelor

La Trend Sezon, satisfacția clienților este prioritatea noastră principală. Ne angajăm să rezolvăm rapid și corect orice problemă întâmpinată în procesul de cumpărare, livrare sau utilizare a produselor. Acest ghid explică modul în care poți transmite o reclamație, cum este analizată și care sunt pașii de soluționare.

1 – Ce tipuri de reclamații poți face

Ne poți contacta pentru:

  • Produse defecte, lipsă piese sau deteriorate la livrare;

  • Livrare întârziată sau greșită;

  • Probleme legate de plată, facturare sau livrare;

  • Disfuncționalități în garanție;

  • Lipsa unui răspuns referitor la retur, ramburs sau schimb;

  • Comunicări nesatisfăcătoare cu serviciul nostru de suport.

2 – Cum poți depune o reclamație

Ne poți trimite sesizarea prin oricare dintre următoarele canale:

1. Prin e‑mail:contact@trendsezon.ro
– include în mesaj: numărul de comandă, numele complet, descrierea situației și fotografii (dacă este cazul).

2. Prin formularul de contact disponibil pe site în secțiunea „Contact”.

3. Telefonic: (tel:+40721373013) (luni–vineri, 09:00–17:00).

4. Prin poștă/courier:
Univer Store SRL – Departamentul Reclamații
Strada Magnoliei 022792 București B, România.

3 – Informațiile necesare pentru analiză

Pentru procesarea rapidă a reclamației, te rugăm să furnizezi:
- numărul comenzii sau factura fiscală;
- datele de contact (email și telefon);
- descriere clară a problemei și momentul apariției ei;
- imagini sau dovezi (recomandat pentru produse defecte sau colete deteriorate).

Lipsa unor informații poate prelungi termenul de rezolvare.

4 – Termeni și durată de soluționare

- Confirmăm primirea reclamației în maximum 24 de ore lucrătoare.
- Reclamațiile sunt analizate de echipa noastră în cel mult 15 zile calendaristice, conform O.G. 21/1992 (art. 32).
- Pentru cazurile ce implică constatări tehnice, sau verificări în service, te vom notifica dacă termenul necesită prelungire.

5 – Etapele procesului de soluționare

1. Confirmarea înregistrării: vei primi confirmarea prin email cu număr de sesizare.
2. Analiza: departamentul responsabil verifică documentele și, dacă este nevoie, solicită informații suplimentare.
3. Constatarea: se verifică produsul (retur / service) sau situația reclamată.
4. Soluționarea: în funcție de situație:
- reparație / înlocuire produs;
- rambursare a sumelor plătite;
- transmiterea unei explicații scrise cu măsurile întreprinse.
5. Confirmarea: vei fi informat prin email cu privire la rezultatul final și orice acțiune necesară din partea ta.

6 – Escaladarea reclamațiilor

Dacă nu ești mulțumit de răspunsul primit sau problema nu a fost rezolvată:
- poți solicita reevaluarea dosarului de către un manager din echipa Trend Sezon;
- poți apela la:
- Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC)
– www.anpc.ro
– Telefon Consumator: 021 9551
- Platforma Europeană de Soluționare Online a Litigiilor (SOL/ODR):
https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

7 – Reclamații privind garanția produselor

Pentru produse aflate în garanție:
- trimite solicitarea la contact@trendsezon.ro cu copie factură și imagini ale defectului;
- termenul de rezolvare este de maximum 15 zile calendaristice;
- poți consulta detaliile complete în Politica de garanție și service.

8 – Confidențialitate

Toate reclamațiile și documentele transmise sunt tratate confidențial și folosite exclusiv pentru rezolvarea situației raportate.
Datele personale vor fi prelucrate conform Regulamentului (UE) 2016/679 (GDPR).

9 – Timp de răspuns și transparență

- Vei fi informat periodic prin e‑mail privind stadiul reclamației.
- Toate răspunsurile sunt formulate în limbaj clar, neambiguu și fără termeni tehnici dificili.
-În cazul în care se stabilește că reclamația este întemeiată, Trend Sezon va acționa imediat pentru corecție (reparație, compensare, rambursare etc.).

10 – Contact general pentru reclamații

Univer Store SRL (Trend Sezon)
CUI 52002225 -  J2025043964009
Str. Magnoliei, 022792 București B, România
Tel: (tel:+40721373013)
E‑mail:contact@trendsezon.ro